امروز:

1 اردیبهشت 1403

بیمه ایران خودرو
پرچم ایران

صنعت بیمه اهرم مهم توسعه اقتصادی است

امتیازدهی

رئیس کل بیمه مرکزی در نشست مشترک وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران ارشد صنعت بیمه: 

صنعت بیمه اهرم مهم اقتصادی است.

صنعت بیمه با تکیه بر توانمندی های ذاتی در بزنگاه های حساس و شرایط دشوار اقتصادی ، نقش اساسی خود را به خوبی ایفا کرده است.

رئیس کل بیمه مرکزی با اعلام این مطلب افزود: اقناع افکار عمومی در خصوص کیفیت عملکرد صنعت بیمه یک ضرورت آشکار است و شفافیت رفتاری صنعت بیمه در اولویت سیاست های نهاد ناظر قرار دارد.

مهندس مجید بهزادپور با تاکید بر لزوم تقویت اطلاع رسانی و فرهنگسازی در صنعت بیمه از جامعه 28 میلیون نفری دارندگان بیمه های زندگی در کشور به عنوان یک دستاورد ملی یاد کرد و افزود :تبیین جزئیات بیمه نامه ها و ساده سازی مفاهیم پیچیده آن از مسئولیت های مهمی است که بر عهده ما گذاشته شده است.

وی به ابراز رضایت دستگاه های اجرایی از عملکرد صنعت بیمه به نقش اساسی این صنعت در مقابله با تحریم ها اشاره کرد و اظهار داشت: روند تبادل کالا و حرکت شبکه های عظیم حمل و نقل حتی یک روز هم به دلایل بیمه ای با وقفه مواجه نشده که این از توان بالای تخصصی و اجرایی صنعت بیمه حکایت دارد.

مهندس بهزادپور در بخش پایانی سخنان خود، گزارشی از جزئیات پوشش های بیمه ای در کشور ارائه کرد و از اهمیت سرمایه گذاری صنعت بیمه به عنوان یک اهرم اقتصادی سخن گفت؛ گفتنی است که رئیس کل بیمه مرکزی در این نشست،برنامه های نهاد ناظر را در راستای ارتقا جایگاه این صنعت و نقش آفرینی و تحول گرایی عنوان کرد.

شایان ذکر است این نشست با حضور دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران، مدیران عامل شرکت های بیمه ای، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران اقتصادی به میزبانی سندیکای بیمه گران ایران در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

بازدید مدیرعامل ایکیدو از شرکت بیمه ایران خودرو

                                        …

ادامه مطلب ...
بیمه

جرائم دیركرد بیمه شخص ثالث بخشیده شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، دکتر محمود حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی با …

ادامه مطلب ...
بیمه

اصلاح آیین نامه های بیمه ای با رویكرد نوآوری باز

دکتر بنیادی معاون توسعه بیمه مرکزی با اعلام این خبر در خصوص جزئیات اصلاح و تدوین آئین نامه‌های جدید بیمه …

ادامه مطلب ...

برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم

                                     فرارسیدن ماه …

ادامه مطلب ...