امروز:

1 اردیبهشت 1403

بیمه ایران خودرو
پرچم ایران

صنعت بیمه بدون ادعا برای آرامش مردم نقش آفرینی می كند.

امتیازدهی

قائم مقام بیمه مرکزی در جمع مدیران ارشد بیمه با اعلام این مطلب افزود: 

صنعت بیمه یک ماموریت بزرگ دارد، آن هم ایجاد احساس امنیت و ارامش در میان آحاد مردم به خصوص هنگام رویارویی با حوادث ناگوار است.

 

وی افزود: صنعت بیمه یک قطعه پازل از یک قاب 50میلیون نفری است که اگر به هردلیلی مفقود شود و یا ماموریت خود را به درستی انجام ندهد چرخه زندگی مردم مختل خواهد شد.

 

دکتر مشعلچی در بخش دیگری از سخنان خود بر کارکردهای ویژه صنعت بیمه در اقتصاد ملی، رفاه اجتماعی و بهینه سازی منابع تاکید کرد و گفت: در حال حاضر صنعت بیمه بی ادعا و نجیبانه همانند یک موتور روان در حال حرکت است که بی صدایی و آرامش ان ، این شائبه را برای برخی مسئولان ایجاد کرده که موتور محرکه صنعت بیمه خاموش است.

 

قائم مقام بیمه مرکزی از مدیران ارشد صنعت بیمه خواست تا از تمامی ظرفیت های تبلیغاتی و رسانه ای موجود برای ارائه گزارش عملکرد و اقدامات خود اسفاده کنند و اجازه ندهند برخی محافل عملکرد جهادی صنعت بیمه را زیر سوال ببرند.

 

عضو عالی شورای بیمه در ادامه با تاکید بر فضای تعاملی حاکم بر صنعت بیمه گفت : خوشبختانه در این صنعت فضای گفتمان مشترک ایجاد شده و باید از این فضا برای استخراج کلید واژه های مشترک استفاده کنیم تا بتوانیم با همکاری و خرد جمعی،سیاست های بالادستی را با قوانین و آیین نامه های تخصصی خود همسو کنیم.

 

دکتر مشعلچی از توسعه برنامه تحولی دیجیتالی و کاهش تصدی گری به عنوان دو برنامه اصلی بیمه مرکزی خبرداد و گفت: ما آماده ایم تا نظرات کارشناسی شمارا در این مورد و در یک فضای دوستانه و بدون تنش برای آن برنامه های عملیاتی تصویب کنیم.

 

وی در پایان اظهار داشت: بیمه مرکزی همواره برای اصلاح آیین نامه ها و تدوین سرفصل های نظارتی به تعامل و همفکری شرکت های بیمه نیاز دارد تا بتواند قوانینی وضع کند که شرکت های بیمه نیز آن را بپذیرند و به آن پایبند باشندچرا که بیمه مرکزیدر نظر دارد برای کارامدتر شدن نقش نظارتی خود،سختگیرانه تر رفتار کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

بازدید مدیرعامل ایکیدو از شرکت بیمه ایران خودرو

                                        …

ادامه مطلب ...
بیمه

جرائم دیركرد بیمه شخص ثالث بخشیده شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، دکتر محمود حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی با …

ادامه مطلب ...
بیمه

اصلاح آیین نامه های بیمه ای با رویكرد نوآوری باز

دکتر بنیادی معاون توسعه بیمه مرکزی با اعلام این خبر در خصوص جزئیات اصلاح و تدوین آئین نامه‌های جدید بیمه …

ادامه مطلب ...

برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم

                                     فرارسیدن ماه …

ادامه مطلب ...