امروز:

10 فروردین 1403

بیمه ایران خودرو
پرچم ایران

نظارت هوشمند برعملکرد شرکت های بیمه ای آغاز شده است.

امتیازدهی

مهندس مجید بهزادپور  ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کلی صنعت بیمه کشور و ظرفیت ها و قابلیت های این صنعت در حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی دولت و مردم گفت:

آرامش بخشی و اطمینان آوری دو هدف اصلی صنعت بیمه است که این امر بدون همکاری و هم افزایی دستگاه های ذیربط امکان پذیر نیست.


وی در ادامه از آغاز نظارت هوشمند بر عملکرد شرکت های بیمه خبر داد و گفت: نظارت، رکن اساسی فعالیت های بیمه مرکزی است که در راستای بهبود آن و افزایش رضایت مندی مردم از خدمات صنعت بیمه نظارت هوشمند را آغاز کرده ایم.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود، اقدامات بیمه مرکزی را پروژه محور دانست و گفت: بخشی از این پروژه ها به مرحله اجرایی رسیده و همزمان با 13 آذر؛ روز بیمه از آنها رونمایی می شود.
مهندس بهزادپور، توسعه بیمه های زندگی را از دیگر برنامه های بیمه مرکزی اعلام کرد و افزود: رویکرد ما ارائه مجوز به تاسیس شرکت های تخصصی با اولویت بیمه های زندگی است.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمان فر با تاکید بر تقویت نقش اطمینان بخشی صنعت بیمه گفت: خدمات صنعت بیمه به خصوص در بخش پرداخت خسارت باید به گونه ای باشد که اعتماد مردم به بیمه بیشتر شود.
وی در بخشی از سخنان خود خواستار تسهیل روند دریافت خسارت های تصادفات رانندگی شد و گفت: صنعت بیمه کشور به عنوان یکی از نهاد های تامین مالی کشور می تواند در کنار حاکمیت به توسعه کشور کمک کند.
رئیس کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده صنعت بیمه افزود: بیمه مرکزی یک دستگاه حاکمیتی بی هزینه برای دولت محسوب می شود و باید با همکاری سایر دستگاه های ذیربط در خصوص استفاده از عوارض تکلیفی تبصره 10 بودجه سنواتی در راستای کاهش تلفات و سوانح تصادفات جاده ای و اصلاح نقاط حادثه خیز اقدام کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

بازدید مدیرعامل ایکیدو از شرکت بیمه ایران خودرو

                                        …

ادامه مطلب ...
بیمه

جرائم دیركرد بیمه شخص ثالث بخشیده شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، دکتر محمود حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی با …

ادامه مطلب ...
بیمه

اصلاح آیین نامه های بیمه ای با رویكرد نوآوری باز

دکتر بنیادی معاون توسعه بیمه مرکزی با اعلام این خبر در خصوص جزئیات اصلاح و تدوین آئین نامه‌های جدید بیمه …

ادامه مطلب ...

برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم

                                     فرارسیدن ماه …

ادامه مطلب ...